NAVIGATIE

Sports overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Voetbal » Belgisch voetbal » Transfergeruchten
Onderaan pagina
« vorige - 1 - .. - 20 - 21 - 22 - .. - 232 - volgende »
original 3.146
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:11 - R:1107
22/8/2005 - 22:17u | Quote
volgens mij gaat woensdag Zitka nog wel spelen, en de zaterdag erop Proto. Dan kan vercauteren het excuus gebruiken van "roteren omdat er te veel matchen op te korte tijd zijn" en dan de week nadien "oh, proto was goed. kan hem nu er toch niet meer uitnemen" en probleem opgelost...
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:54 - R:3962
22/8/2005 - 22:38u | Quote
BlOeMbAk schreef:
daboykefke schreef:
het zou oneerlijk zijn tegenover Zitka om hem zonder reden uit de ploeg te pakken

dat kan wel waar zijn, maar vercauteren heeft in het begin van het seizoen gezegd dat de beste speelt en niet kijkt naar het verleden of de status van de spelers en als blijkt dat proto beter (bezig) is dan zitka moet vercauteren zijn woord houden of er kan onvrede in de ploeg kruipen


en wanneer heeft Proto bewezen dat em beter is? voor Vercauteren dan hé.. Vercauteren ziet hen bezig op training, en als Zitka speelt dan wil dat zeggen dat Zitka goed genoeg bezig is voor Vercauteren.. moest Vercauteren naar het verleden zien dan speelde Proto al lang
Polle 3.317
wzl-lid
Sinds 19/1/2004
T:6 - R:1292
23/8/2005 - 10:49u | Quote
BlOeMbAk schreef:
Polle schreef:
BlOeMbAk schreef:
Dj Fre schreef:
daboykefke schreef:
Was idd niet goed vandaag. Maar als je hem er nu uitpakt moet je hem voor de rest van het seizoen niet meer gebruiken.

Maar Proto is wel onze nationale keeper ook, en als em weinig speelt bij RSCA,
dan moeten we weer een andere zoeken voor te spelen bij de Rode Duivels...
Want zonder speelminuten zal Antheunis em ook nie in de ploeg moeten zetten hé...

zolang proto niet blundert bij de duivels is er niet echt een probleem
maar aime moet proto nu wel opstellen tegen bosnie, anders had hij tegen griekenland een andere keeper moeten uitproberen want in een wk-kwalificatiematch kunt ge niet ff van keeper veranderen terwijl ge in de oefenmatch dat niet doet


Bwa de keeper is aan den andere kant wel de meest vervangbare keeper van de ploeg...heeft (bijna) niets van automatismen nodig met de rest van de ploeg.

wtf
en dat vind ik toch van niet
een keeper maakt toch wel een redelijk verschil imo
een misverstand zorgt vaak voor een goal tegen in tegenselling tot een spitsenduo dat voor het eerst samen speelt. bij dat duo gebeuren ook misverstanden maar die leiden niet tot een doelpunt tegen


Het gaat erom dat ge uw oefenmatchen gebruikt om automatismen te kweken in uw ploeg, dat iedereen weet wat van hem te verwachten staat in de officiele wedstrijden. En ge dus niet te veel meer moet roteren. Ne keeper is in da opzicht perfect vervangbaar. Natuurlijk is ne keeper belangrijk, k beweer ook niet da ge daar om het even welken duts moogt zetten eh. Gewoon als ge twee evenwaardige keepers hebt, maakt het niet uit dewelke ge lat spelen, want ze hebben toch geen automatismen nodig.
reds 2.6
wzl-lid
Sinds 25/7/2005
T:0 - R:76
23/8/2005 - 11:25u | Quote
Polle schreef:
Het gaat erom dat ge uw oefenmatchen gebruikt om automatismen te kweken in uw ploeg, dat iedereen weet wat van hem te verwachten staat in de officiele wedstrijden. En ge dus niet te veel meer moet roteren. Ne keeper is in da opzicht perfect vervangbaar. Natuurlijk is ne keeper belangrijk, k beweer ook niet da ge daar om het even welken duts moogt zetten eh. Gewoon als ge twee evenwaardige keepers hebt, maakt het niet uit dewelke ge lat spelen, want ze hebben toch geen automatismen nodig.


Klopt niet volgens mij, ge hebt altijd nood aan één vaste keeper, enkel en alleen al om uw verdediging te leiden. De ene keeper is sterker op hoge ballen, sde ander kan beter meevoetballen, is sneller,... Voor de verdedigign is het heel belangrijk om te weten of een doelman snel is, en ziet of hij ver moet uitkomen of niet,...

BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
23/8/2005 - 13:23u | Quote
daboykefke schreef:
BlOeMbAk schreef:
daboykefke schreef:
het zou oneerlijk zijn tegenover Zitka om hem zonder reden uit de ploeg te pakken

dat kan wel waar zijn, maar vercauteren heeft in het begin van het seizoen gezegd dat de beste speelt en niet kijkt naar het verleden of de status van de spelers en als blijkt dat proto beter (bezig) is dan zitka moet vercauteren zijn woord houden of er kan onvrede in de ploeg kruipen


en wanneer heeft Proto bewezen dat em beter is? voor Vercauteren dan hé.. Vercauteren ziet hen bezig op training, en als Zitka speelt dan wil dat zeggen dat Zitka goed genoeg bezig is voor Vercauteren.. moest Vercauteren naar het verleden zien dan speelde Proto al lang
kijk nr het vetgedrukte, ik zeg niet dat dat zo is want daar heb ik geen zicht op
Polle 3.317
wzl-lid
Sinds 19/1/2004
T:6 - R:1292
23/8/2005 - 14:48u | Quote
reds schreef:
Polle schreef:
Het gaat erom dat ge uw oefenmatchen gebruikt om automatismen te kweken in uw ploeg, dat iedereen weet wat van hem te verwachten staat in de officiele wedstrijden. En ge dus niet te veel meer moet roteren. Ne keeper is in da opzicht perfect vervangbaar. Natuurlijk is ne keeper belangrijk, k beweer ook niet da ge daar om het even welken duts moogt zetten eh. Gewoon als ge twee evenwaardige keepers hebt, maakt het niet uit dewelke ge lat spelen, want ze hebben toch geen automatismen nodig.


Klopt niet volgens mij, ge hebt altijd nood aan één vaste keeper, enkel en alleen al om uw verdediging te leiden. De ene keeper is sterker op hoge ballen, sde ander kan beter meevoetballen, is sneller,... Voor de verdedigign is het heel belangrijk om te weten of een doelman snel is, en ziet of hij ver moet uitkomen of niet,...



Jup da ontken ik niet, daarom zei ik de eerste keer ook " (bijna) geen automatismen nodig". Ma toch denk ik da ze het meest vervangbaar zijn, bij veldspelers onderling zijn die automatismen nog veel belangrijker.
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
23/8/2005 - 19:25u | Quote
"Club Brugge nam contact met me op"

Ivica Mornar is geïnteresseerd in een transfer naar Club Brugge

Na het uitvallen van Ishiaku en eerder al Lange zoekt Club Brugge nu toch naar een nieuwe spits. Blauw-zwart nam al contract op met Ivica Mornar. De Kroaat zit op een zijspoor bij het Engelse Portsmouth en speelde eerder al in België bij Standard en Anderlecht.

"Via een tussenpersoon nam Club Brugge twee weken geleden contact met me op", bevestigt Mornar in HNB. "Ze vroegen of ik geïnteresseerd was om eventueel voor hen te voetballen."

"Ik antwoordde bevestigend maar heb sindsdien niks meer gehoord", aldus de Kroaat. De vraag is dan ook of Brugge deze piste nog bewandelt of al op andere paarden wed. Mogelijk gaat de voorkeur uit naar een talentvolle spits die net naast de ploeg valt bij een topclub

http://www.blue-army.com/img/nieuws/5715.jpg
Bron: © http://www.blue-army.com/img/nieuws/5715.jpg


Laatst aangepast door mikeminem op 23/08/2005 19:28:19u (2x aangepast)
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
23/8/2005 - 19:27u | Quote
Club stuurt eerste testende spits door

Door de blessures van Rune Lange, Manasseh Ishiaku en Victor schreeuwt coach Jan Ceulemans om een extra spits. De 19-jarige Braziliaan Denilho De Oliveira werd na een week testen bij de beloften echter met een onvoldoende doorgestuurd.

Tevens reageerden zowel sportleider Marc Degryse als Jonathan Blondel negatief op de interesse van Brussels. Degryse: "De overstap van Blondel naar Brussels is zowel voor hem als voor ons onbespreekbaar." http://www.blue-army.com/img/nieuws/5717.jpg
Bron: © http://www.blue-army.com/img/nieuws/5717.jpg


Laatst aangepast door mikeminem op 23/08/2005 19:27:44u (1x aangepast)
original 3.146
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:11 - R:1107
24/8/2005 - 9:33u | Quote
Van Holsbeeck vandaag op de radio, int geheim gewerkt aan 2 transfers...Dat wil dus zeggen dat het 9/10 gaat om spelers uit de Belgische competitie...1 ervan is een centrale verdediger...Juist ja: Joao Carlos
reds 2.6
wzl-lid
Sinds 25/7/2005
T:0 - R:76
24/8/2005 - 10:03u | Quote
original schreef:
Van Holsbeeck vandaag op de radio, int geheim gewerkt aan 2 transfers...Dat wil dus zeggen dat het 9/10 gaat om spelers uit de Belgische competitie...1 ervan is een centrale verdediger...Juist ja: Joao Carlos


da's weer typisch Van Holsbeeck he.. Ze zijn wsl al dagen , weken met die transfers bezig, alles in 't grootste geheim, en nu , als ze wsl nog niet afgerond zijn gaat 'm efkes zeggen tegen de pers dat ze in het geheim aan transfers werken.. En dan verwonderd zijn dat uitlekt wie en er toch nog een kaper op de kust verschijnt
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:54 - R:3962
24/8/2005 - 11:39u | Quote
heeft Van Holsbeeck gezegd dat het over Joao Carlos gaat? of enkel dat het over een cv gaat?
Polle 3.317
wzl-lid
Sinds 19/1/2004
T:6 - R:1292
24/8/2005 - 15:17u | Quote
original schreef:
Van Holsbeeck vandaag op de radio, int geheim gewerkt aan 2 transfers...Dat wil dus zeggen dat het 9/10 gaat om spelers uit de Belgische competitie...1 ervan is een centrale verdediger...Juist ja: Joao Carlos


K hoop het! Als het maar niet Smoje is...
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:54 - R:3962
24/8/2005 - 15:19u | Quote
Polle schreef:
original schreef:
Van Holsbeeck vandaag op de radio, int geheim gewerkt aan 2 transfers...Dat wil dus zeggen dat het 9/10 gaat om spelers uit de Belgische competitie...1 ervan is een centrale verdediger...Juist ja: Joao Carlos


K hoop het! Als het maar niet Smoje is...


laat die krabber maar waar em zit
Polle 3.317
wzl-lid
Sinds 19/1/2004
T:6 - R:1292
24/8/2005 - 21:30u | Quote
daboykefke schreef:
Polle schreef:
original schreef:
Van Holsbeeck vandaag op de radio, int geheim gewerkt aan 2 transfers...Dat wil dus zeggen dat het 9/10 gaat om spelers uit de Belgische competitie...1 ervan is een centrale verdediger...Juist ja: Joao Carlos


K hoop het! Als het maar niet Smoje is...


laat die krabber maar waar em zit


Gruut gelijk!
original 3.146
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:11 - R:1107
25/8/2005 - 10:51u | Quote
daboykefke schreef:
heeft Van Holsbeeck gezegd dat het over Joao Carlos gaat? of enkel dat het over een cv gaat?


enkel dat het over een centrale verdediger gaat...Maar waarom houden ze het geheim denkte? omdat speler is uit binnenland uiteraard...En zoveel goeie centrale verdedigers lopen er niet rond, en overlaatst zat er scout van anderlecht in de lokeren-tribune...rarara, wie zou het zijn

ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik mis ben!!
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:54 - R:3962
29/8/2005 - 14:33u | Quote
Sporting Anderlecht bereikte vandaag een akkoord met de 22-jarige Hongaarse verdediger Roland Juhasz van MTK Boedapest. Juhasz, die overigens ook Hongaars international is, tekent een contract voor drie seizoenen met een optie op een vierde. Hij zal bij Paars-Wit spelen met nummer vijf.

Roland Juhasz wordt deze namiddag nog officieel voorgesteld tijdens een persconferentie in het Constant Vanden Stock-stadion.



original kan dus op zijn 2 oren slapen vanaf nu
Polle 3.317
wzl-lid
Sinds 19/1/2004
T:6 - R:1292
29/8/2005 - 14:41u | Quote
daboykefke schreef:
Sporting Anderlecht bereikte vandaag een akkoord met de 22-jarige Hongaarse verdediger Roland Juhasz van MTK Boedapest. Juhasz, die overigens ook Hongaars international is, tekent een contract voor drie seizoenen met een optie op een vierde. Hij zal bij Paars-Wit spelen met nummer vijf.

Roland Juhasz wordt deze namiddag nog officieel voorgesteld tijdens een persconferentie in het Constant Vanden Stock-stadion.



original kan dus op zijn 2 oren slapen vanaf nu


Niet echt, naar verluidt heeft PSV zwaar zijn zinnen gezet op onzen Joao
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:54 - R:3962
29/8/2005 - 14:44u | Quote
Polle schreef:
daboykefke schreef:
Sporting Anderlecht bereikte vandaag een akkoord met de 22-jarige Hongaarse verdediger Roland Juhasz van MTK Boedapest. Juhasz, die overigens ook Hongaars international is, tekent een contract voor drie seizoenen met een optie op een vierde. Hij zal bij Paars-Wit spelen met nummer vijf.

Roland Juhasz wordt deze namiddag nog officieel voorgesteld tijdens een persconferentie in het Constant Vanden Stock-stadion.



original kan dus op zijn 2 oren slapen vanaf nu


Niet echt, naar verluidt heeft PSV zwaar zijn zinnen gezet op onzen Joao


kzie hem nog altijd liever naar RSCA komen
Polle 3.317
wzl-lid
Sinds 19/1/2004
T:6 - R:1292
30/8/2005 - 9:41u | Quote
'PSV bereikt akkoord met Lokeren'



PSV heeft met de Belgische club, Lokeren, een akkoord bereikt over de Linkerverdediger Jao Carlos. Na het vertrek van Young-Pyo Lee en Wilfred Bouma, en de wens van Hiddink om een dubbele bezetting aan de linkerkant te hebben, wil PSV graag de verdediger aan haar selectie toevoegen. Jao Carlos, Braziliaan, kan linksachterin zowel centraal als op de flank spelen. PSV kwam vandaag tot een akkoord met Lokeren, er volgen nu onderhandelingen met de speler. Ook zouden nog enkele details afgerond moeten worden. PSV wou die details vooralsnog niet defintief afronden, er is nog een speler die kans maakt voor de positie achterin bij PSV. Om welke speler het gaat is niet bekend, maar Jao Carlos lijkt de meest geschikte kandidaat om PSV te versterken.


Toeriest 2.799
wzl-lid
Sinds 16/1/2005
T:3 - R:198
30/8/2005 - 11:41u | Quote
schijt, waarom nie naar rsca
dan kan m ook deschacht vervange op die flank alhoewel deschacht niet slecht gespeeld heeft tegen Genk

Laatst aangepast door Toeriest op 30/08/2005 11:41:56u (1x aangepast)
« vorige - 1 - .. - 20 - 21 - 22 - .. - 232 - volgende »
 
Bovenaan pagina