NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Tuning » Volvo C30 (Heico Sportiv)
Onderaan pagina
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
28/11/2006 - 19:06u | Quote
Volvo-tuner Heico Sportiv laat op de Essen Motor show twee spectaculaire C30’s zien. Ze zijn niet alleen optisch, maar ook technisch flink aangepakt.

De eerste creatie van het Duitse bedrijf heet Heico HS3 D5. Die is voorzien van een uitgebreide bodykit die bestaat uit een aangepaste voor- en achterbumper, zijskirts en spatbordverbreders, Hij staat op 20 inch wielen en is voorzien van een aangepast uitlaat- en remsysteem. In het interieur zijn de pedalenset, voetsteun, handremhandel en vergrendelingsknopjes.
De D5-diesel is getuned van de standaard 180 pk naar 205 pk. Het maximale koppel stijgt mee van 350 naar 400 Nm. Daarmee gaat de C30 in 7,9 seconden van 0 naar 100 en maximumsnelheid is 230 km/u. Vanaf het begin van 2007 levert Heico al deze accessoires voor de C30.
De tweede C30 die Heico laat zien is de Thor_2. Die staat voor de verandering eens drie centimeter hóger op z’n poten. ‘XC off-road look’ noemt Heico dat. De auto is ook al tentoongesteld op de Sema-tuningsbeurs in Las Vegas. Toen heette de auto nog Thor. De auto in Essen verschilt alleen door zijn lak van de eerste Thor.
De Thor_2 is voorizen van de 2,5-liter vijfcilinder. Die levert 250 pk, dertig meer dan de standaard vijfcilinder. De maximale trekkracht groeit van 320 naar 360 Nm.

http://www.autoweek.nl/images/800/6/5a040f1f76b4cb9bb0c9bcd8551b6076.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/5a040f1f76b4cb9bb0c9bcd8551b6076.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/9/5e0651fc8b78314cd2a17c98fed2c559.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/5e0651fc8b78314cd2a17c98fed2c559.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/d/3beaff9000ee230ba80b75dfc5a23a7d.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/3beaff9000ee230ba80b75dfc5a23a7d.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/c/ac3ed1ed5e45f0fc5b0ac72e0dbe4eac.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/ac3ed1ed5e45f0fc5b0ac72e0dbe4eac.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/b/b2372564c79d768dde72b09ac7adeefb.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/b2372564c79d768dde72b09ac7adeefb.jpg

19b075dabab82b80b99d66327b87.jpg" target="_blank" title="http://www.autoweek.nl/images/800/7/ec19b075dabab82b80b99d66327b87.jpg">19b075dabab82b80b99d66327b87.jpg" alt="http://www.autoweek.nl/images/800/7/ec19b075dabab82b80b99d66327b87.jpg" border="0" [imgwidth]>
Bron: © http://www.autoweek.nl/19b075dabab82b80b99d66327b87.jpg" target="_blank" class="linkinactive">images/800/7/ec19b075dabab82b80b99d66327b87.jpg
 
Bovenaan pagina