NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Tuning » Rinspeed Imola
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
25/9/2006 - 16:56u Quote
Rinspeed staat bekend om waanzinnige Porsche-metamorfoses. In het geval van de Cayman hebben de Zwitsers zich ingehouden.

Rinspeed laat de grote lijnen van de Porsche Cayman intact. Het meest opvallend aan hun creatie, die Rinspeed Imola is gedoopt, is de metallic oranje kleur. Verder is er een compleet aerodynamisch pakket waarvan de styling is geleend van de Rinspeed Indy, een eerder project van Rinspeed op basis van de 997. De grote luchtinlaten in de voorbumper, met de daarin verwerkte verlichting is geïnspireerd op de 911 Turbo.
Bijzonder is de skirt onder de achterbumper. Daar is een luchtdoorlaat van koolstofvezel en er zijn een uitneembare stukken, zodat de klant kan kiezen uit een centraal geplaatste dubbele uitlaat of een pijp aan de linker- en rechterkant. Voor de gelegenheid is de Cayman op 20 inch wielen gezet. De Rinspeed Imola ligt 2,5 centimeter dichter bij het asfalt dan een standaard exemplaar. De daarvoor ontwikkelde ophanging is speciaal aangepast op het PASM-stabiliteitssysteem. Verder zijn het spruitstuk, uitlaatsysteem en de katalysator van Rinspeed-makelij.
In het interieur is er een stuurwiel in Formule 1-stijl, aluminium pookknop, pedalen en handremhandel. Tot slot zijn er velours vloermatten.

http://www.autoweek.nl/images/800/7/aff9f8f3a49c17ded3f6de7980382ea7.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/aff9f8f3a49c17ded3f6de7980382ea7.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/a3f14328add59cbe22952763e6f7b1e4.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/a3f14328add59cbe22952763e6f7b1e4.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6/e4023667a6279f616c70f56d6ca8ceb6.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/e4023667a6279f616c70f56d6ca8ceb6.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/0/4e6a860fced13f8cc62ba5b4898164f0.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/4e6a860fced13f8cc62ba5b4898164f0.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/8/f58217e7df8feb4a03df47afa345ef18.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/f58217e7df8feb4a03df47afa345ef18.jpg