Firestarter
wzl-lid
Sinds 21/3/2004
T: 58
R: 149
|
19/10/2005 -
20:42u
| Quote
|
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/08_l.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/04_l.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.com/files/specials/2005_tokyo/gallerys/nissan_gtr/images/01.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/03_l.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/01_l.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/02_l.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/05_l.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/06_l.jpg
 Bron: © http://www.carview.co.jp/tms/2005/take_car/nissan_gtr_proto/images/07_l.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.com/files/specials/2005_tokyo/gallerys/nissan_gtr/images/06.jpg
|
Cobra
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:19 -
R:985
|
19/10/2005 -
22:52u
| Quote
|
damn, vet bakske
|
replix
wzl-lid
Sinds 9/6/2004
T:16 -
R:140
|
19/10/2005 -
23:24u
| Quote
|
Pure evil
|
cush
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 -
R:422
|
21/10/2005 -
9:38u
| Quote
|
hoe foor dees keir er ook uitziet... Ik wil er altijd eens mee rond de hoek(en liefst langs Noorwegen)
|
Dr Lectroluv
wzl-lid
Sinds 2/3/2004
T:9 -
R:115
|
21/10/2005 -
20:49u
| Quote
|
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_01.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_02.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_03.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_04.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_05.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_06.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_07.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_08.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_09.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_10.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_11.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_12.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_13.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_14.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_15.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_16.jpg
 Bron: © http://www.rsportscars.com/foto/10/gtrproto05_17.jpg
|
Goregasm
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 -
R:670
|
22/10/2005 -
20:46u
| Quote
|
Vetten bak !
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
24/10/2005 -
11:00u
| Quote
|
gewoonweg machtig!!! idd vet machien
|
Felix Da Housecat
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 -
R:5895
|
11/11/2005 -
22:33u
| Quote
|
ni mn ding
|
sirsimon
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:8 -
R:168
|
16/11/2005 -
13:48u
| Quote
|
ziet er ni uit
|
blabla
wzl-lid
Sinds 22/10/2004
T:46 -
R:421
|
19/11/2005 -
18:03u
| Quote
|
waarom make ze tegewoordig precies allemaal auto's die ge precies amper nog moet tunen ( voor de tuners/uitbouwers dan) ?
vindt ze echt te 'gemaakt' ze
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
17/4/2006 -
19:35u
| Quote
|
2816b0fffd67a003053e745eb.jpg" target="_blank" title="http://www.autoweek.nl/images/800/b/ee108 2816b0fffd67a003053e745eb.jpg"> 2816b0fffd67a003053e745eb.jpg" alt="http://www.autoweek.nl/images/800/b/ee108 2816b0fffd67a003053e745eb.jpg" border="0" [imgwidth]> Bron: © http://www.autoweek.nl/2816b0fffd67a003053e745eb.jpg" target="_blank" class="linkinactive">images/800/b/ee108 2816b0fffd67a003053e745eb.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/55a2e2e5b992a1bca4c3f06d38c097e8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/71b506b831e0b1b273232b3221866ea6.jpg
05.jpg" target="_blank" title="http://www.autoweek.nl/images/800/5/f34f22e2eac63f79707348375d40 05.jpg"> 05.jpg" alt="http://www.autoweek.nl/images/800/5/f34f22e2eac63f79707348375d40 05.jpg" border="0" [imgwidth]> Bron: © http://www.autoweek.nl/05.jpg" target="_blank" class="linkinactive">images/800/5/f34f22e2eac63f79707348375d40 05.jpg
Carlos Ghosn, de grote baas van Nissan/Renault heeft in New York aangekondigd dat de GT-R, die het afgelopen najaar in Tokyo als Concept werd onthuld met het Nissanlogo door het leven zal gaan.
Het was tot nog toe onduidelijk wat er met de GT-R sportwagen zou gebeuren die in Tokyo als concept werd onthuld, maar tijdens een gesprek met Carlos Ghosn meldde hij ons dat de auto als Nissan op de markt zal komen en niet als Infiniti, de luxe divisie van Nissan. “Er waren voors en tegens en we hebben alles tegen elkaar afgewogen. In Amerika maakte het weinig verschil onder welke divisie de auto zou komen te vallen. Maar omdat Nissan wereldwijd actief is en Infiniti niet, hebben we voor Nissan gekozen. De GT-R zal waarschijnlijk worden uitgerust met een twin-turbo V6 met een cilinderinhoud van tussen 3,5- en 3,8-liter met een vermogen van meer dan 450 pk. De styling van de GT-R Concept is voor 80-90 procent die van de productieversie, die op de Tokyo auto show in oktober zijn werelddebuut zal vieren. Vervolgens zal hij in de lente van 2008 in Amerika en Canada op de markt komen. Wanneer hij in Europa zal arriveren is nog niet bekend.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
12/10/2006 -
9:21u
| Quote
|
Nissan werkt aan een nieuwe Skyline die in 2007 het levenslicht zal gaan zien. De auto is bijna identiek aan de GT-R conceptcar die Nissan eind 2005 op de Tokyo Motor Show presenteerde. Ondanks de camouflage is het design daardoor geen verrassing meer. In oktober 2005 presenteerde Nissan de GT-R concept op de Motor Show in Tokyo. De conceptcar moest dienen als een voorbode voor de nieuwe Skyline. Destijds al was duidelijk dat de auto nagenoeg identiek in productie zal worden genomen als opvolger van de Skyline. Bij dat soort berichten heerst altijd nog een zekere twijfel, maar dat is nu uit de wereld geholpen. Op en rondom de Duitse Nürburgring werd namelijk dit prototype betrapt. En ondanks de camouflage op het front en de achterzijde is het duidelijk het productiemodel van de GT-R Concept, ofwel de nieuwe Skyline.
Herkenbaar De nieuwe Nissan Skyline is duidelijk een vervanger voor het oude model. De kenmerkende achterlichten en de globale lijnvoering doen denken aan de sportauto die in Japan, maar ook in de rest van de wereld, veel fans wist aan te trekken. De nieuwe Skyline wordt gekenmerkt door scherpe lijnen en een krachtige uitstraling. De foto´s laten zien dat de luchtinlaten op de motorkap en in de zijschermen behouden zijn gebleven. Ook de spoiler op de kofferbak zal het productiestadium gaan halen.
450 pk In het voorjaar van 2007 zal Nissan het doek trekken van de nieuwe Skyline. Het zal tegen het einde van 2007 worden voordat het model bij de dealers staat. In tegenstelling tot de vorige generatie is de auto niet voorbehouden aan thuisland Japan. Mogelijk komt de auto ook naar Europa. De motorisering blijft gissen, maar wij gokken op een 4.5 liter V8 met ongeveer 450 pk. En dat is voldoende om te kunnen concurreren met auto’s als de Audi R8 en de toekomstige Lexus LF-A.
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6101114326152_nissan.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/610111432777_nissan.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6101114329179_nissan.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6101114330102_nissan.jpg
|
Hot Prospect
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:19 -
R:535
|
12/10/2006 -
10:43u
| Quote
|
altijd al lekker bakske geweest
|
loan
wzl-lid
Sinds 15/12/2004
T:0 -
R:31
|
12/10/2006 -
13:52u
| Quote
|
Wa een lekker bakske! De voorste lichten doen een beetje denke aan de tvr ma echt nice za. Het begin van een mooie nieuwe generatie.
Laatst aangepast door
loan
op 12/10/2006 13:53:12u
(1x aangepast)
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
17/10/2007 -
22:51u
| Quote
|
De spindoctors van Nissan hadden het allemaal zo mooi bedacht: de GT-R zou twee speciale websites krijgen met teasers en op de Tokyo Motor Show zou de auto dan eindelijk zijn gezicht laten zien. De hele marketingstrategie kan nu de prullenbak in, want de beelden van de super-Nissan zijn op het internet beland! De technische details heeft Nissan uiteraard nog niet vrijgegeven, maar er wordt gesproken van een 3,8-liter, twin-turbo V6 met 473 pk en 590 Nm koppel. Gekoppeld aan een bak met dubbele koppeling is deze goed voor een acceleratie van 0 tot 100 kilometer per uur in 3,5 seconden en een topsnelheid van 309 kilometer per uur. Verschillende media spreken over een vanafprijs van 80.000 dollar, waarmee de Nissan GT-R in Amerika althans flink goedkoper is dan z’n grote concurrent, de Porsche 911 Turbo. Die kost in de Verenigde Staten 123.000 dollar. De Nissan GT-R komt eind dit jaar in de Japanse showrooms te staan. Begin 2008 komt voor het eerst een linksgestuurde versie van de super-Nissan op de markt, namelijk in de Verenigde Staten. Nederland moet nog tot eind 2008 wachten voordat de eerste exemplaren bij de dealers staan.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/5dcfad8b12c08729364d726cd76c6fd4.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/2d9427b80fa5fbca8164b6184fe7b122.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/6df8d71a8ced0cd4deb5f1ff0c2771e8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/89f190fb40b43db7d16164124b85a1e1.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/16a0f07e17fcde89b2188bce6c0a238b.jpg
|
Freakkk
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 -
R:8617
|
17/10/2007 -
22:56u
| Quote
|
schoon kontje x interieur .. nice zo'n bolide !
|
RaBBiT09
wzl-lid
Sinds 21/5/2006
T:3 -
R:299
|
17/10/2007 -
23:35u
| Quote
|
heel sterk, maar proto zag er toch beter uit, vooral de neus..
|
Cryo
wzl-lid
Sinds 23/1/2005
T:4 -
R:25
|
18/10/2007 -
16:10u
| Quote
|
mmm nen rooster vanvoor in plaats van da carbon en ik zou er geen nee tegen zegge ^^
|
zezimo
wzl-lid
Sinds 6/10/2005
T:0 -
R:13
|
17/11/2007 -
16:54u
| Quote
|
kan nie wachte om deze op de belgische wegen te zien
|
Dookini
wzl-lid
Sinds 19/10/2004
T:1 -
R:7
|
22/11/2007 -
23:59u
| Quote
|
want
|