Den Terrorist
wzl-lid
Sinds 5/10/2004
T: 3
R: 22
|
3/3/2005 -
20:56u
| Quote
|
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ford010305/2.jpg
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotos/maart2005/ford1-1.jpg
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ford010305/1.jpg
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ford010305/3.jpg
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ford010305/7.jpg
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ford010305/4.jpg
 Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ford010305/5.jpg
Ford showt in Genève een studiemodel dat SAV Concept werd gedoopt. Dat Sports Activity Vehicle heeft een interieur dat beschikt over drie zitrijen. Daarbij denken we dan spontaan aan de Ford Galaxy die inmiddels al 10 jaar in de catalogus staat, maar dat zou voorbarig zijn. Bij Ford is te horen dat dit actief vrijetijdsvoertuig tussen de Galaxy en de nieuwe Mondeo in zou moeten komen. De opvolger van de Galaxy komt dan ook op het onderstel van de volgende Mondeo. De monovolume werd door ontwerper Chris Bird bedacht met een nieuwe interpretatie van de gekende Ford-waarden. De SAV Concept heeft daardoor een veel krachtiger lijnenspel dat vooral door de diepte van de koetswerkglooiingen opvalt. Volgens Ford is het de voorloper van een nieuwe, krachtiger Europese vormtaal voor toekomstige modellen. Die laat zich kenmerken door meer gedurfde krommingen van zowel het koetswerk als de glasoppervlakken.
De interieuropstelling is gelijkaardig aan die van de C-MAX. Op de tweede zitrij staan drie afzonderlijke, moduleerbare sportief vormgegeven stoelen. Die zijn voor de gelegenheid gemotoriseerd. Daardoor kan de bestuurder met een druk op de knop voor een andere opstelling kiezen. De middelste zitplaats kan achteruit schuiven. De stoel staat dan precies tussen geïntegreerde, gemonteerde bagagetrolleys die voorzien zijn van armsteunen voor de passagier op de gecreëerde derde zitrij. De twee overgebleven buitenste stoelen schuiven wat naar binnen om de inzittenden extra ruimte te bieden.
|
Prehysteria
wzl-lid
Sinds 22/10/2003
T:17 -
R:2393
|
3/3/2005 -
21:00u
| Quote
|
Voorkant is zo chique 
Alleen zouwek der wel ander velgen onderzette.....
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
3/3/2005 -
22:07u
| Quote
|
zijaanzicht is mooi, achterkant te japans vind'k
|
daboykefke
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 -
R:4529
|
3/3/2005 -
22:52u
| Quote
|
heeft wel iets
|
dietjeuh
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:0 -
R:38
|
4/3/2005 -
11:40u
| Quote
|
Vicious schreef: zijaanzicht is mooi, achterkant te japans vind'k
iets mis met een japanse achterkant mss ?
|
JDRSuperstar
wzl-lid
Sinds 28/9/2003
T:17 -
R:515
|
4/3/2005 -
17:28u
| Quote
|
straffe wagen.. vooral da stuur vind ik zalig wel .. en toegegeven , wanneer ge rijdt dan ziede toch maar enkel den binnenkant hé
|
Technocreature
wzl-lid
Sinds 2/8/2004
T:13 -
R:214
|
7/3/2005 -
11:24u
| Quote
|
daboykefke schreef: heeft wel iets 
ja, lelijke velgen!
|
bol
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:39 -
R:1749
|
7/3/2005 -
17:29u
| Quote
|
Technocreature schreef:
daboykefke schreef: heeft wel iets 
ja, lelijke velgen! kvin die nog wel redelijk sjik
|
Heinz K
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:5 -
R:593
|
7/3/2005 -
20:30u
| Quote
|
bwa ford blijft ford
|
Den Terrorist
wzl-lid
Sinds 5/10/2004
T:3 -
R:22
|
19/3/2005 -
13:34u
| Quote
|
Waarschijnlijk word de Crossover D-Max en de opvolger voor de Galaxy word dan E-Max
 Bron: © http://img.photobucket.com/albums/v44/fasttim/emax_voorkant.jpg
 Bron: © http://img.photobucket.com/albums/v44/fasttim/EMax_achterkant.jpg
|
PorscheGT3RsR
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:61 -
R:320
|
19/3/2005 -
20:01u
| Quote
|
echte shieke auto voor een ford vind ik hem echt vet uitzien maarja t is maar een prototype dus zo komt hem wellicht toch nooit op de markt trouwens ik had deze zien staan op t autosalon in geneve en toen had die overal van die oranje accenten, zoals het voorste rooster was de rand oranje en vanachter ook zoiets en dat maakte hem eigenlijk nog schieker
|