NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Politiek » Belgische politiek » Vergiftigingen
Onderaan pagina
  - 1 - 2 - 3 - 4 - volgende »
pip 3.695
wzl-lid
Sinds 4/12/2004
T: 7 R: 141
14/12/2004 - 17:43u | Quote
In Oekraine is er een presidentskanditaat (de naam kan ik hier niet foutloos reproduceren) in volle verkiezingscampagne vergiftigd. Welke politicus zou er volgens u in België vergiftigd mogen worden? Je moet zelfs geen reden opgeven, een naam is voldoende (en misschien de partij zodat we weten over wie het gaat).

We willen hier natuurlijk geen geweld goedpraten of aanmoedigen. het gaat gewoon om het uiten van frustratie. Het is beter hier een naam te posten dan daadwerkelijk een aanslag te beramen natuurlijk. Beschouw het als de verkiezing van de minst populaire politicus.
Stephan -3.241
wzl-lid
Sinds 14/2/2004
T:11 - R:225
14/12/2004 - 18:04u | Quote
den bleiter ...
anders zou hij weer bleiten dat er iemand vergiftigd is.
pisbloem 0.598
wzl-lid
Sinds 11/2/2004
T:4 - R:533
14/12/2004 - 18:10u | Quote
Di rupo
en in Vlaanderen eender welke van sp'a
pip 3.695
wzl-lid
Sinds 4/12/2004
T:7 - R:141
14/12/2004 - 19:10u | Quote
ikzelf zou graag anke vandermeersch uit het (politieke) landschap zien verdwijnen.
Pjoe 3.433
Suicide Bunny
Sinds 7/11/2003
T:46 - R:1703
14/12/2004 - 19:37u | Quote
hoe heerlijk zou het zijn, om als rasechte Belg, hier geboren en getogen, op een bijeenkomst van VB al het eten of alle drank te kunnen vergiftigen. En het zou nog veel mooier zijn als dan uitgerekend een Turk of een Marokkaan dat zou verhinderen en iedereen zou redden. Die avond zou ik in slaap vallen met een hele brede grijns
Quagmire 3.748
wzl-lid
Sinds 18/11/2003
T:62 - R:1458
14/12/2004 - 21:03u | Quote
Steve Stalin
Dr Lectroluv 3.211
wzl-lid
Sinds 2/3/2004
T:9 - R:115
14/12/2004 - 22:25u | Quote
Pjoe schreef:
hoe heerlijk zou het zijn, om als rasechte Belg, hier geboren en getogen, op een bijeenkomst van VB al het eten of alle drank te kunnen vergiftigen. En het zou nog veel mooier zijn als dan uitgerekend een Turk of een Marokkaan dat zou verhinderen en iedereen zou redden. Die avond zou ik in slaap vallen met een hele brede grijns


daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 - R:4529
15/12/2004 - 1:04u | Quote
Di Rupo (PS), SS (Steve Stevaert)(SP.A) en Karel De Klucht (De Gucht dus)(VLD)
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 - R:4529
15/12/2004 - 1:04u | Quote
Pjoe schreef:
hoe heerlijk zou het zijn, om als rasechte Belg, hier geboren en getogen, op een bijeenkomst van VB al het eten of alle drank te kunnen vergiftigen. En het zou nog veel mooier zijn als dan uitgerekend een Turk of een Marokkaan dat zou verhinderen en iedereen zou redden. Die avond zou ik in slaap vallen met een hele brede grijns


en jullie daarna in je ongeluk lopen? neenee
Vlaams 1.584
wzl-lid
Sinds 15/12/2004
T:0 - R:13
15/12/2004 - 13:41u | Quote
Herman De Croo.

Die belgicistische zak zit toch al zo'n 500 jaar in de politiek.
Mistabeen 3.284
wzl-lid
Sinds 17/12/2004
T:0 - R:3
18/12/2004 - 1:08u | Quote
Vlaams schreef:
Herman De Croo.

Die belgicistische zak zit toch al zo'n 500 jaar in de politiek.

ach komkom, De Croo is echt wel ne vriendelijke mens, zijn heel wa grotere eikels die het verdiene
Stephan -3.241
wzl-lid
Sinds 14/2/2004
T:11 - R:225
18/12/2004 - 9:20u | Quote
Mistabeen schreef:
Vlaams schreef:
Herman De Croo.

Die belgicistische zak zit toch al zo'n 500 jaar in de politiek.

ach komkom, De Croo is echt wel ne vriendelijke mens, zijn heel wa grotere eikels die het verdiene

idd
Vlaams 1.584
wzl-lid
Sinds 15/12/2004
T:0 - R:13
19/12/2004 - 11:15u | Quote
Ja, en Filip De Winter is ook een vriendelijke mens, maar toch zie ik hem liever niet omdat hij fucked up ideeën heeft. Idem dito met Herman De Croo.
Bunecarera 2.7
wzl-lid
Sinds 7/11/2003
T:14 - R:175
19/12/2004 - 16:59u | Quote
Vlaams schreef:
Ja, en Filip De Winter is ook een vriendelijke mens, maar toch zie ik hem liever niet omdat hij fucked up ideeën heeft. Idem dito met Herman De Croo.


geef dan eens een paar van De Croo's ideeën?
daboykefke 2.516
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 - R:4529
20/12/2004 - 1:06u | Quote
Bunecarera schreef:
Vlaams schreef:
Ja, en Filip De Winter is ook een vriendelijke mens, maar toch zie ik hem liever niet omdat hij fucked up ideeën heeft. Idem dito met Herman De Croo.


geef dan eens een paar van De Croo's ideeën?


De Croo staat 200% achter het Koningshuis !! Reden genoeg dus
Bunecarera 2.7
wzl-lid
Sinds 7/11/2003
T:14 - R:175
20/12/2004 - 7:23u | Quote
daboykefke schreef:
Bunecarera schreef:
Vlaams schreef:
Ja, en Filip De Winter is ook een vriendelijke mens, maar toch zie ik hem liever niet omdat hij fucked up ideeën heeft. Idem dito met Herman De Croo.


geef dan eens een paar van De Croo's ideeën?


De Croo staat 200% achter het Koningshuis !! Reden genoeg dus


arree, onze slimme zal het es zeggen
Vlaams 1.584
wzl-lid
Sinds 15/12/2004
T:0 - R:13
20/12/2004 - 20:53u | Quote
Ik ga niet doen alsof ik heel De Croo zijn carrière ken, maar, hij is belgicistisch, dat is al meer dan genoeg. Hoe geneukt kan het zijn? We moeten deze staatststructuur juist afbreken.

En zoals iemand al zei, hij steunt (bijna onvoorwaardelijk) het koningshuis. Ik heb niks tegen die mensen op zich, maar de monarchie hoort NIET thuis is een modern land! En vooral aangezien bvb de verdomde koningin geen elementair Nederlands kan...dan is het toch al niet 'ons' koningshuis?

Voor mij is het duidelijk; zo snel mogelijk weg met België en het koningshuis!
Pjoe 3.433
Suicide Bunny
Sinds 7/11/2003
T:46 - R:1703
20/12/2004 - 21:14u | Quote
Vlaams schreef:
We moeten deze staatststructuur juist afbreken.

wooow, gij hebt het enige woord gevonden met -tstst- in !!!

Vlaams schreef:
Voor mij is het duidelijk; zo snel mogelijk weg met België en het koningshuis!

ja, knip België ff uit de wereldbol, goed idee!
Bunecarera 2.7
wzl-lid
Sinds 7/11/2003
T:14 - R:175
20/12/2004 - 21:29u | Quote
Vlaams schreef:
Ik ga niet doen alsof ik heel De Croo zijn carrière ken, maar, hij is belgicistisch, dat is al meer dan genoeg. Hoe geneukt kan het zijn? We moeten deze staatststructuur juist afbreken.

En zoals iemand al zei, hij steunt (bijna onvoorwaardelijk) het koningshuis. Ik heb niks tegen die mensen op zich, maar de monarchie hoort NIET thuis is een modern land! En vooral aangezien bvb de verdomde koningin geen elementair Nederlands kan...dan is het toch al niet 'ons' koningshuis?

Voor mij is het duidelijk; zo snel mogelijk weg met België en het koningshuis!


Toch blijft het grappig dat dit van een 14-jarige komt. ik bedoel maar, ik was het ooit ook maar WAT DE FUCK wete gij van België en Vlaanderen en al de rest. ja mag nog niet eens stemmen. shit man het gaat slecht met de jeugd.
Wat dan met Nederland, Spanje, ... en al die andere landen met een monarchie?? zijn ze ook zo achterlijk?
BTW, de koniging spreekt beter nederlands dan jij waarschijnlijk frans.
pip 3.695
wzl-lid
Sinds 4/12/2004
T:7 - R:141
21/12/2004 - 2:09u | Quote
ik kan me alleen maar aansluiten bij Bunecarera.

Laatst aangepast door pip op 21/12/2004 2:09:25u (1x aangepast)
Azaron 3.587
WZL-lid
Sinds 12/8/2003
T:0 - R:119
21/12/2004 - 10:53u | Quote
Ik denk dat we nog altijd mogen veronderstellen dat Vlaams (edit) geen 1.5 miljoen euro per jaar krijgt van de staat. Dat onze o zo geliefde koningin na al die jaren (hoe oud is ze ondertss niet?) het nog altijd vertikt om fatsoenlijk de taal te leren spreken van het merendeel van haar 'onderdanen', dat is gewoonweg beledigend. Het ziet er al helemaal niet goed uit voor Vlaanderen als we de troonopvolger bekijken. Die vindt het goed om zo es even de grootste partij in Vlaanderen in hun gezicht te slaan door te weigeren met mevr. Morel op het vliegtuig te stappen die er enkel was om haar vader in haar rolstoel voort te duwen, enkel en alleen omdat zij lid is van het Vlaams Belang. Het is wel heel duidelijk hoe onze toekomstige koning dan wel denkt over een miljoen van z'n onderdanen. (en het is nen taaie ze)

Dat Herman De Croo met het koningshuis dweept kunnen we moeilijk ontkennen denk ik. Als reactie tegen dit belgicistische (frans-minnende) koningshuis is hij dan ook een voor de hand liggende keuze (er lopen zo nog wel een aantal rond natuurlijk).

Dat Vlaams (edit) al op zo'n jonge leeftijd een uitgesproken politiek standpunt heeft, kunnen we alleen maar aanmoedigen zeker? Ik vind het in elk geval beter dan de jongeren naïef alles te zien slikken dat hun ingelepeld wordt door hun omgeving.

*kleine edit: ik bedoelde Vlaams natuurlijk ipv Pjoe

Laatst aangepast door Azaron op 21/12/2004 14:44:02u (2x aangepast)
  - 1 - 2 - 3 - 4 - volgende »
 
Bovenaan pagina