NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
2/3/2008 -
12:58u
| Quote
|
Drie jaar geleden al, rolde Bentley een Continental GT het atelier van Zagato in Noord-Italië binnen. Inmiddels is de Bentley GTZ klaar voor onthulling op de autosalon van Genève. Het is voor het eerst in de historie van Zagato dat men een Bentley bouwt. Na een moderne Aston Martin (2003), een Ferrari (2006), een Diatto (2007), een Maserati (2007) en zelfs een Spyker (2007) is het nu de beurt aan een Bentley om door meestercarrosserier Zagato onder handen te worden genomen. Opmerkelijk genoeg gebeurde dat niet eerder in de bijna 90-jarige historie van het Italiaanse carrosseriebedrijf. De opdracht kwam dit keer overigens niet van een gefortuneerde klant, maar van Bentley zelf en luidde om een coupé te bouwen op basis van de Continental GT met alle traditionele Zagato-kenmerken. Daarmee viel de keuze als vanzelf op de neo-klassieke stijl van de firma en niet op de futuristische stijl, waar Spyker wel voor koos. Ook de Aston-Martin DB7 Zagato, de Ferrari 575 GTZ, de Diatto Otto Vu en de Maserati GS Zagato zijn in Zagato’s neo-klassieke stijl gebouwd en hebben veel overeenkomsten met de Bentley GTZ. Alleen de proporties van die laatste zijn nogal anders, de Bentley is immers ook een maatje groter. Volgens de carrosserier was de bouw bepaald geen eenvoudige opgave en moest er tijdens de bouw van de Bentley met veel technische beperkingen rekening worden gehouden. Dit om alle systemen goed te kunnen laten (blijven) functioneren. Met scherpe lijnen op de hoeken van de spatborden voor en achter, een ronde achterzijde en uiteraard het ‘double bubble’-dak dat helemaal doorloopt tot in de achterruit zijn alle typische Zagato-kenmerken duidelijk terug te vinden in het ontwerp. De achterlichten zijn – net als de knipperlichtjes vooraan – op de hoeken van de spatborden gemonteerd en herbergen alle functies in een: stads-, dim-, rem- en knipperlicht. De twotone-lak knipoogt naar twee klassieke Bentley-kleuren: British Racing Green en Gunmetal Grey. De lijntjes er tussenin zijn met de hand geschilderd en komen terug in het interieur. Over productieplannen en een prijs is nog niets bekend, vermoedelijk wacht men de reacties in Genève af. Zowel van de eerdergenoemde Ferrari als de Maserati worden is een zeer beperkte oplage gebouwd; van de Aston Martin werden tussen 2003 en 2004 exact 100 stuks gebouwd (en niet 99 zoals veelal wordt geschreven).
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/88c144ac695cff7ee786b921745ed289.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/5215aa84f733bade974dea15a28b3fd8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/3f91ed118cfdd21deff6fa1bfdfde5d1.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/13334127e91e741fe7022ce36288d855.jpg
|
Freakkk
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 -
R:8617
|
2/3/2008 -
13:32u
| Quote
|
vetjes
|
geen zin om te typen
wzl-lid
Sinds 15/6/2005
T:9 -
R:2073
|
9/5/2008 -
13:11u
| Quote
|
mooi
|
Szyronn
wzl-lid
Sinds 4/8/2004
T:1 -
R:367
|
11/5/2008 -
18:29u
| Quote
|
voorkant vin ik niet geslaagd, en de achterkant is niet zo goed zichtbaar op deze foto's dus ik zal em is int echt moeten zien he manne
|
|
|