NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » DiMora Natalia
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
1/1/2008 - 21:29u Quote
De Natalia SLS2 wordt de duurste auto van de wereld. Dan kunnen er wel wat opties vanaf. Wat dacht je van verwarmde ruitenwissers?
De Natalia SLS2, waaraan nog druk wordt ontworpen en gesleuteld, is de toekomstige beste, duurste en meest innovatieve auto ter wereld – tenminste, dat belooft de fabrikant. Hij krijgt de baanbrekende verwarmbare ruitenwissers van Von Stach Products. Het zogenaamde “HeatFlexx” systeem zorgt ervoor dat besneeuwde of ijzige voorruiten snel ontdooien. Dit type ruitenwisser debuteerde op de SEMA en AAPEX auto shows in Las Vegas en is volgens velen dé innovatie van het afgelopen jaar.
John van Stach is de uitvinder van het HeatFlexx systeem; “Zolang er auto’s bestaan, hebben mensen al problemen met besneeuwde of bevroren voorruiten. Het is aandoenlijk mensen in de kou te zien klungelen met ruitenkrabbers en andere middeltjes. Dankzij dit innovatieve systeem behoren deze problemen tot het verleden. We vinden het fantastisch dat ons systeem geïnstalleerd wordt op de Natalia SLS2 en de samenwerking met de bouwers hiervan: DiMora Motorcar.” Dat is duidelijke taal; de Tellsell-reclames zijn er niets bij.
Ongeveer anderhalf jaar geleden kondigde DiMora Motorcar aan de beste, duurste en meest innovatieve auto ter wereld te bouwen. Alfred DiMora is de bedenker van wat de toekomstige limousine moet worden voor staatshoofden en Hollywood-sterren. De auto krijgt een 14-liter V16, levert 1.200pk en zal, als het allemaal zo ver komt, in Nederland een prijskaartje van ongeveer 2.500.000 krijgen. “Ik drijf op mijn 30-jarige auto- en computerervaring om een auto te ontwerpen die veilig, efficiënt, luxe, alert en krachtig is.” Wanneer de luxe limousine daadwerkelijk in de showroom staat, is nog altijd niet bekend.

http://www.autoweek.nl/images/480/9/7841530e5bce19bb0a5c3f0b2e6c70e9.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/9/7841530e5bce19bb0a5c3f0b2e6c70e9.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/c/e6971984ae15bc066cf07499efaa341c.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/c/e6971984ae15bc066cf07499efaa341c.jpg

http://ww1.prweb.com/prfiles/2007/01/29/501029/DiMoraNataliaLogo.jpg
Bron: © http://ww1.prweb.com/prfiles/2007/01/29/501029/DiMoraNataliaLogo.jpg