NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Audi R4
Onderaan pagina
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
9/12/2007 - 21:42u | Quote
Op de cover van nummer 42 van het Duitse blad Autobild staat een fraaie impressie van wat een Audi R4 zou moeten worden. Volgens de geruchten moet deze coupé Audi’s antwoord worden op de nieuwe BMW Z4 die voor 2009 op de agenda staat.

Een bron binnen Audi zou hebben ontkend dat de autobouwer zijn pijlen heeft gericht op de Porsche Cayman en Boxster. In plaats daarvan wordt toch vooral gemikt op de M-divisie van BMW en de AMG’s van Mercedes-Benz.

Net als zijn grote broer, de R8, zal de R4 een midden-motor krijgen. Dit zal een geblazen V6 zijn, goed voor meer dan 300 pk. In 2010 zou de auto gereed moeten zijn.

http://img88.imageshack.us/img88/5748/9071207006mini7l1da9.jpg
Bron: © http://img88.imageshack.us/img88/5748/9071207006mini7l1da9.jpg



Dennis schreef een paar maanden terug al over een mogelijke Audi R4. Het leek mij toen een onwaarschijnlijk verhaal maar de geruchten worden nu steeds sterker… De kleine sportwagen van Audi komt waarschijnlijk in hetzelfde segment als de Porsche Boxster terecht. Hiermee komt Audi wederom in het vaarwater van Porsche, die zoals we allemaal weten een flink belang heeft in het Volkswagen concern. Genoeg reden om wederom te speculeren over de ambitieuze plannen van Audi als sportwagenfabrikant.

In tegenstelling tot de aluminium carrosserie van de R8, krijgt de R4 een stalen spaceframe structuur. De body krijgt een basis van aluminum en synthetische elementen. “With the help of high-end structural plastics, it should be possible to keep the curb weight at a competitive level,” laat een project engineer weten. “In combination with a potent engine, the R4 should be quicker than a Porsche Boxster but not quite as quick as a 911.”

Voor wat betreft motoren moet er gedacht worden aan een turbocharged 2.0-liter viercilinder (200 tot 270 pk) of een turbocharged 2,5-liter (350 pk). Als Porsche het toelaat kunnen we de Audi R4 in 2010 of 2011 verwachten…


http://pictures.topspeed.com/IMG/crop-800x506/audi-6_aw.jpg
Bron: © http://pictures.topspeed.com/IMG/crop-800x506/audi-6_aw.jpg

http://www.highmotor.com/wp-content/uploads/2006/10/audi-r4.jpg
Bron: © http://www.highmotor.com/wp-content/uploads/2006/10/audi-r4.jpg
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
9/12/2007 - 21:43u | Quote
http://www.petropavlovsk.ru/uploads/posts/1178080514_audir4sketch2804.jpg
Bron: © http://www.petropavlovsk.ru/uploads/posts/1178080514_audir4sketch2804.jpg
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
9/12/2007 - 22:18u | Quote
gwn r8 zie ik daar in .. mss ewa kleiner ofzo maar zo dadelijk toch niets van te zien ..
Ellysium 2.59
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:2 - R:79
10/12/2007 - 13:00u | Quote
één ding weet ik, audi is goed bezig.
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
10/12/2007 - 13:24u | Quote
Ellysium schreef:
één ding weet ik, audi is goed bezig.


Daar geef ik u 100 % gelijk in !
DeProost 3.471
wzl-lid
Sinds 20/3/2005
T:11 - R:739
13/12/2007 - 21:26u | Quote
sweeeeeeet, en ik zie wel degelijk verschil, ook op de eerste foto
hopelijk wordt de prijs vergelijkbaar met de cayman, dan wordt die sowiso super populair! want de r8 is nog een prijsklasse hoger natuurlijk (met wat opties vergelijkbaar met ne standaard f430 en 911 gt etc want die audi heeft bekanst niks standaard)

http://www.highmotor.com/wp-content/uploads/2006/10/audi-r4.jpg
Bron: © http://www.highmotor.com/wp-content/uploads/2006/10/audi-r4.jpg

=> mazda rx8 btw

Laatst aangepast door DeProost op 13/12/2007 21:30:14u (2x aangepast)
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
31/3/2008 - 11:06u | Quote
Op wat de officiële productplanning van Audi heette te zijn, prijkte een Audi R4. Mensen die zich verheugden op deze baby-R8 wacht echter een teleurstelling: de auto komt niet.

Dat meldt Automotive News. Volgens een woordvoerder van Audi heeft ‘een concurrent van de Cayman nooit op de productplanning gestaan’. Van deze R4 zouden volgens de geruchten op jaarbasis 30.000 exemplaren uit de fabriek moeten rollen. De marktintroductie was gepland voor 2010, zo gonsde het in de media.
Boze tongen beweren dat de op handen zijnde overname door Porsche ook een rol speelt bij de beslissing om niet met een R4 te komen. Een auto als deze R4 zou de Cayman (en als cabriovariant ook de Boxster) te veel in het vaarwater zitten.
gnomorius 2.555
wzl-lid
Sinds 30/1/2005
T:7 - R:106
31/3/2008 - 13:07u | Quote
proost ik zie daar ook RX8 in
DeProost 3.471
wzl-lid
Sinds 20/3/2005
T:11 - R:739
1/4/2008 - 13:09u | Quote
Mensen die zich verheugden op deze baby-R8 wacht echter een teleurstelling: de auto komt niet.


Een auto als deze R4 zou de Cayman (en als cabriovariant ook de Boxster) te veel in het vaarwater zitten.

you bet!
Bruce Willems 3.23
wzl-lid
Sinds 24/5/2006
T:22 - R:412
8/4/2008 - 11:32u | Quote
cayman cayman cayman
zo'n jeanettenbak, dat is zelfs voor een tt geen concurrentie
volkomen overbodig en lelijk bovendien
het is toch onderhand duidelijk dat ze bij Porsche na 50 nog altijd maar 1 leuk model kunnen tekenen...
dan is een boxster nog leuker want daar kan het dak af
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
25/6/2008 - 8:06u | Quote
Hey Bruce.

De Sahara heeft gebeld. Ze willen hun zand terug.

Get the sand out of your vagina.

On topic: Mocht dit zo zijn. Lachen. Maar het is niet zo, dus kan ik niet lachen met mensen die een el cheapo R8 willen.
 
Bovenaan pagina