NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
TheOnlyTrueMe
wzl-lid
Sinds 2/2/2006
T: 7
R: 46
|
26/9/2007 -
17:09u
| Quote
|
Renault laat er geen gras over groeien. Gelijktijdig met de voorstelling van de nieuwe Kangoo, stuurt het een conceptcar op identieke basis de wereld in: de Kangoo Compact Concept, met drie deuren, en een veelvoud aan avon(d)turen.
Deze moet uitmonden in een definitieve versie, die het gamma zowel uitbreidt als verjongt. Want terwijl de Kangoo tot nu toe vooral gezinsgericht speelde, wil de Compact een jeugdig, stedelijk publiek aanspreken, dat zijn Kangoo als vrijetijdsvoertuig ziet. Grote verhuisambities heeft de Compact dus niet, zoals ook af te leiden uit zijn lengte, die het midden houdt tussen de Clio en Twingo. Een overheersend ruimtegevoel blijkt nochtans een belangrijk speerpunt, wat vooral de verdienste is van het grote, doorlopende raamoppervlak.
Qua moduleerbaarheid hoeft deze Kangoo, net als zijn inspirator, geen lessen te krijgen. De dakhemel achteraan spreidt zich open in combinatie met de achterruit, zodat een dagje windsurfen ook praktisch wordt. Of rollerskaten, overigens het thema waarrond de Compact werd ontwikkeld. Zijn achterklep opent zich in twee standen, opdat een gezellig kofferduikje opeens reeël blijkt. En daar is soms wat ruimte voor nodig, vandaar een achterbank die 180 graden kantelt. Het sportieve profiel zet zich door in de looks: een aluminium/oranje koets, 20 cm extra bodemvrijheid, opvallende negentienduimers en een trendy led-pakket. Vanbinnen één en al sportiviteit, van een handig kompas tot sfeervolle golven in plexiglas.
Om van elke seconde fun te genieten, moet het vooruitgaan. De 1.5 dCi van 105 pk met zesbak garandeert fijne prestaties, zoals 11,5 seconden van 0 tot 100 km/u. Dankzij een partikelfilter daalt de CO2 net onder de Renault eco2-drempelwaarde. En da's ironisch, want zwaardere broer Kangoo zit er net boven met dezelfde techniek. Voor de mobiele jongens en meisjes die deze waarde eigenhandig willlen verlagen, herbergt de Concept een heuse Rollerblade-uitrusting.
 Bron: © http://www.autowereld.be/medias/pics/X_9298_2_H.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.be/medias/pics/X_9298_1_H.jpg
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
19/10/2007 -
18:00u
| Quote
|
Na de onthulling van de personenversie van de New Kangoo was het een kwestie van tijd voor er ook een Express-versie van de pakezel zou komen. Het wachten is voorbij, want hier zijn de eerste beelden en informatie over de nieuwe generatie Kangoo. De nieuwe Kangoo Express is 4,21 meter lang. Een belangrijker getal is natuurlijk de laadcapaciteit: deze ligt, afhankelijk van de versie, tussen 3,0 en 3,6 kubieke meter. Doordat de laadruimte 1,21 meter breed is, is het nu ook mogelijk om pallets in de auto mee te nemen. De Express komt met drie diesels (70, 85 en 105 pk) en twee benzinemotoren, een 1,6-liter achtklepper met 90 pk en een 1,6-liter zestienklepper met 105 pk. De 85 pk diesel verbruikt gemiddeld 5,2 liter diesel per 100 kilometer, meldt Renault trots. Standaard krijgt de Kangoo Express ABS, MSR en Brake Assist mee, ESP en Traction Control staan op de optielijst. De echte basisversie is de Générique, waar het na ABS en een bestuurdersairbag wel zo’n beetje ophoudt met de goedgevigheid van het Franse merk. Wie iets meer luxe wil, moet minstens voor een Confort opteren. Dan monteert Renault een toerenteller en kan de bestuurder zijn stoel verstellen. De topversie is de Grand Confort, die verwarmde buitenspiegels, elektrische raambediening, extra bergruimte tussen de voorstoelen en een beschermmat in de laadruimte heeft. Renault onthult de Kangoo Express op de Bedrijfsauto RAI, die op 26 oktober zijn deuren opent.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/bafdab87b81986549dac3242642ff1ce.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/22ba9db6b93d8ad6ce9b8d0f8a0ab04f.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/2d664daff0ca07c0d7d966015590c031.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/0eb923653be8fe17f2b1e089c6c1f801.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/b/dd23019ea779d9ddf488292a938fb72b.jpg
|
Freakkk
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 -
R:8617
|
19/10/2007 -
19:37u
| Quote
|
voorlichten doen mij aan de trafic denken maar het is niet mis . mooi machientje
|
jean1989
wzl-lid
Sinds 22/10/2005
T:14 -
R:137
|
20/10/2007 -
12:37u
| Quote
|
De achterkant doen mij ook aan de Dacia Logan denken, wat mss wat te begrijpen is.. Maar ziet er idd al niet slecht uit! Wat is me wel afvraag.. Buiten als bedrijfswagen, worden deze karretjes dan nog veel verkocht? Kangoo, Berlingo,...
|
DeProost
wzl-lid
Sinds 20/3/2005
T:11 -
R:739
|
20/10/2007 -
23:43u
| Quote
|
jean1989 schreef: Buiten als bedrijfswagen, worden deze karretjes dan nog veel verkocht? Kangoo, Berlingo,... toch wel denkik hoor, ziet ge kwenihoeveel rijden omdat het goedkoop is vooral
|
|
|