NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Farbio GTS
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
21/9/2007 - 17:17u Quote
Engelsen zijn gek op kleine sportwagenmerken en kunnen nu weer een nieuw merkje verwelkomen: Farbio. Met de lichtgewicht GTS wil de fabrikant zich staande houden tussen alle andere sportievelingen.
Die Farbio GTS, horen we u denken, lijkt wel heel erg op Farboud GTS. En inderdaad, het enige tijd geleden geleden opgerichte Farboud heeft enige tijd geleden de naam veranderd in Farbio. De reden daarvoor was dat de naam Farboud de hele tijd werd gekoppeld aan die van Arash Farboud, die het originele prototype maakte. Farboud heeft nu alleen nog een minderheidsbelang in het bedrijf.
Onder de kap van de GTS vinden we een atmosferische motor met 262 pk, die een sprint van 0 tot 100 kilometer per uur in 4,8 seconden mogelijk maakt. Ook is er een 384 pk sterke versie met supercharger, die in 3,9 seconden op de 100 zit. De atmosferische variant kost 59.925 pond en de supercharged versie komt op 71.645 pond.
De GTS weegt 1048 kilogram, de versie met supercharger brengt 1066 kilogram op de weegschaal. Voor de onderdelen heeft Farbio zich tot gevestigde namen gewend: de remmen komen van AP Racing, de dempers komen van Eibach en de kuipstoelen komen van Sparco.
Farbio claimt al voor 11 miljoen pond aan orders binnen te hebben uit onder meer het thuisland, de Verenigde Staten, Scandinavië en Thailand. De wachtlijst voor de Engelse markt bedraagt momenteel acht maanden.

http://www.autoweek.nl/images/800/3/2fe4b052adc6f7e42eef2f607d4f44d3.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/2fe4b052adc6f7e42eef2f607d4f44d3.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/c/0f7c095e014011280b864dbf3aeb409c.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/0f7c095e014011280b864dbf3aeb409c.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/97ad2ddbb604afb15dfd32456388bca1.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/97ad2ddbb604afb15dfd32456388bca1.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/7/8dd12fe95750b80c8b86b10b22da9207.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7/8dd12fe95750b80c8b86b10b22da9207.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/2/535c375eb920788c8af04b3f39e43e82.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/535c375eb920788c8af04b3f39e43e82.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/1/6a581c4b3fd5b4ef4092012a01ceccc1.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/1/6a581c4b3fd5b4ef4092012a01ceccc1.jpg