NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Mercedes F700
Onderaan pagina
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
12/9/2007 - 22:42u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/a/03d70d65cba79d9bd853cba088a456aa.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/a/03d70d65cba79d9bd853cba088a456aa.jpg


Mercedes-Benz grijpt de IAA aan om de limousine van de toekomst te tonen: de F700. Het Duitse merk belooft indrukwekkende verbruikscijfers voor dit futuristische slagschip.
De Mercedes F700 heeft een 1,8-liter Diesotto-motor aan boord. Met een ruimte-ontstekingsverbranding, directe inspuiting en turbocompressie combineert deze technologie de prestaties van een benzinemotor met het grote koppel en het lage verbruik van een diesel.
Door deze krachtbron blijft het verbruik van het 5,18 meter lange studiemodel beperkt tot 5,3 liter benzine per 100 kilometer. De CO2-uitstoot bedraagt 127 gram per kilometer, eveneens een indrukwekkend cijfer. Het maximum vermogen bedraagt 238 pk, de elektromotor levert nog eens 20 pk en het maximum koppel bedraagt 400 Nm.
De sprint van 0 tot 100 kilometer per uur kost de F700 7,5 seconden en Mercedes-Benz begrenst de topsnelheid van de limousine op 200 kilometer per uur.
Ook op niet-motorisch gebied is de F700 een uithangbord voor het merk uit Stuttgart. Zo kent de F 700 de te verwachten wegomstandigheden herkennen, en kan hij oneffenheden dankzij het actieve Pre-scan-chassis gladstrijken, wat het veercomfort bevordert.
Pre-scan maakt gebruik van twee lasersensors in de koplampunits, die als “ogen” fungeren. Deze leveren een nauwkeurig beeld van de toestand van de rijbaan. Op basis van het beeld van de lasersensors en de gegevens over de rijtoestand berekent een computer de ideale verdeling van de aandrijfkrachten, die door het hydraulische hogedruksysteem wordt vertaald naar de beste aansturing voor elk afzonderlijk wiel.
Verder meldt Mercedes-Benz dat de F700 de eerste auto is met de Aqua Dynamic ontwerpstijl, waarbij de designers naar eigen zeggen hebben gekeken naar de stromingsdynamiek bij vissen. De auto is iets korter dan de huidige S-klasse in lange versie, maar qua wielbasis overtreft de F700 met zijn 3,45 meter die van de lange S met maar liefst 28,5 centimeter.
Alle stoelen zijn volledig draaibaar, dankzij Mercedes’ Reverse-systeem. Voor een huiselijke sfeer in het interieur gebruikt Mercedes-Benz kurk en beige leder. Ontspannen kan ook prima, dankzij een monitor met een diameter van 51 centimeter en een surround-soundsysteem die het interieur in een bioscoop

http://www.autoweek.nl/images/800/c/fddf7fa744f1a15f3eacce42ed3304ac.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/fddf7fa744f1a15f3eacce42ed3304ac.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/ebca1f664d243d5481a28bf3d485c884.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/ebca1f664d243d5481a28bf3d485c884.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/5/b9d6c26e5a475c7a1d8b48f9e087e485.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/b9d6c26e5a475c7a1d8b48f9e087e485.jpg
maxxx 2.432
wzl-lid
Sinds 18/7/2006
T:1 - R:141
13/9/2007 - 13:01u | Quote
De auto is iets korter dan de huidige S-klasse in lange versie, maar qua wielbasis overtreft de F700 met zijn 3,45 meter die van de lange S met maar liefst 28,5 centimeter.


met een kortere wielbasis was die auto 1000x mooier en praktischer. Ga met zo'n auto maar eens parkeren...
Ellysium 2.59
wzl-lid
Sinds 27/9/2004
T:2 - R:79
13/9/2007 - 14:34u | Quote
maxxx schreef:
De auto is iets korter dan de huidige S-klasse in lange versie, maar qua wielbasis overtreft de F700 met zijn 3,45 meter die van de lange S met maar liefst 28,5 centimeter.


met een kortere wielbasis was die auto 1000x mooier en praktischer. Ga met zo'n auto maar eens parkeren...


da zijn problemen voor de chaufeur, daar hebde zelf geen alst van ^^

...mr tblijft ne gatlelijke wagen

Laatst aangepast door Ellysium op 13/09/2007 14:34:32u (1x aangepast)
DeProost 3.471
wzl-lid
Sinds 20/3/2005
T:11 - R:739
13/9/2007 - 21:47u | Quote
helemaal niet mercedes...
maar soit, elk merk moet ne limo hebben he
da ze hem nog maar serieus aanpassen
LowLife 3.551
wzl-lid
Sinds 11/4/2005
T:5 - R:53
14/9/2007 - 1:30u | Quote
vond hem lelijk! Van dichtbij leek hij nog meevallen, als ik hem nu op foto zie bweirk
http://www.hostdump.com/uploads/3b3b355465.jpg
Bron: © http://www.hostdump.com/uploads/3b3b355465.jpg
Freakkk 1.719
wzl-lid
Sinds 25/8/2006
T:21 - R:8617
14/9/2007 - 9:22u | Quote
Goed voor maybach ; slecht voor mercedes
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:19 - R:535
14/9/2007 - 10:13u | Quote
wat een gedrocht
maxxx 2.432
wzl-lid
Sinds 18/7/2006
T:1 - R:141
14/9/2007 - 11:36u | Quote
is mij nog maar pas opgevallen, maar merk ik daar suicide doors op de eerste twee foto's?
DeProost 3.471
wzl-lid
Sinds 20/3/2005
T:11 - R:739
14/9/2007 - 17:22u | Quote
maxxx schreef:
is mij nog maar pas opgevallen, maar merk ik daar suicide doors op de eerste twee foto's?

ej ja en derna nimeer
mss andere versies
RaBBiT09 3.339
wzl-lid
Sinds 21/5/2006
T:3 - R:299
17/9/2007 - 15:31u | Quote
http://s2.desktopmachine.com/pics/Mb_F700_1021_1024x768.jpg
Bron: © http://s2.desktopmachine.com/pics/Mb_F700_1021_1024x768.jpg
JDRSuperstar 2.936
wzl-lid
Sinds 28/9/2003
T:17 - R:515
25/9/2007 - 10:17u | Quote
ai nee
Brick Top 3.359
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:25 - R:299
27/9/2007 - 20:33u | Quote
yikes, net alsof iemand met de smudge-tool heeft zitten klooien...
 
Bovenaan pagina