NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Computer » Software » Schermprobleem
Onderaan pagina
Mari 1.877
wzl-lid
Sinds 24/10/2006
T: 1 R: 6
18/8/2007 - 18:10u | Quote
Ik heb probleem met mijn scherm ( een Samsung Sync Master 913v)

Als ik het aansluit op de pc krijg ik een zwart scherm met een mededeling dat ik niet de juiste resolutie heb ingesteld
Not Optimum Mode
Recommended Mode
1280 x 1024 60Hz

De eerste keer dat het gebeurde had ik net Roller Coaster Tycoon 2 gespeeld, en toen ik het afsloot kwam er plots dit.
Ik heb al geprobeerd om met een ander scherm Roller Coaster Tycoon weer op te zetten en dan te wisselen van scherm, en dan werkte het weer.
Maar toen ik de computer afzette en weer opstartte was het probleem weer hetzelfde.

Ik heb ook al geprobeerd om de standaardresolutie van de computer aan te passen, maar dat werkt nog altijd niet, net als het scherm aansluiten op een andere computer.
Als ik de resolutie probeer aan te passen met de knopjes op het scherm zelf, reageert het hier gewoon niet op.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
Bedankt
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 - R:3135
18/8/2007 - 18:22u | Quote
Lijkt een driverprobleem, ik zou ne keer de drivers van uw grafische kaart updaten, of een iets oudere versie proberen als ge al de nieuwste hebt.
naftebak 3.341
WZL-lid
Sinds 8/6/2003
T:9 - R:1047
20/8/2007 - 0:17u | Quote
Is da nie da ge de resolutie van sommige (oudere) spellen 'overpakt' als ge ze afsluit? (Dus bvb. dat Rollercoaster Tycoon loopt in 1024x768 en dat uw resolutie in Windows dan ook daarnaar verzet wordt bij afsluiten van het spel).

Maar zelfs als dat zo zou zijn, zou uw monitor daar niet op mogen vastlopen

Edit: Ik heb eens vlug gegoogled, en ge zijt blijkbaar niet alleen met uw probleem:

Lees deze thread maar eens.

De interessantste posts komen op het eind:

iaf_22
04-01-2007, 11:07 AM
I've contacted Samsung directly with the phone number on their website.
Since it's a 3 year warranty, they came to take it at my place, 1 full week later they brang it back. All free of charge. I didn't get a new one, it is the same (i ve marked my monitor to check that), but ..fixed ! Didn't get to play with it a lot yet (i'm abroad now), but the little time (1 full day) i played with it, it seemed definitely fixed. i've entered full screen game and exited them several times in the day without this error to appear again. (first time problem happenned was when exiting a full screen game).
So "voila".
The unplug trick is just a temporary solution. Full repair by samsung is needed.


coniajus
04-17-2007, 07:02 PM
lenx,
For yours and for others on this site with the same problem, I too (as well as iaf_22) have called Samsung direct. I have been told that the issue is a known problem which affects some not all of their monitors and apparently is not just Samsung, any LCD can be effected by this issue. ( something to do with a faulty port??). Anyway, called Samsung and they have replaced with like for like, appears to be new for old (can't be sure).
Only slight problem was a mix up at the courier but apart from that painless have been using the monitor for the last 2-3 weeks no problem, so fingers crossed.
Suggest calling the Samsung direct number from your manual/warranty card, should have a 3 yr warranty, so you should be ok.


==> Als hij nog in garantie is: binnendoen bij Samsung

Laatst aangepast door naftebak op 20/08/2007 0:26:36u (1x aangepast)
 
Bovenaan pagina