NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Audi A8
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
7/8/2007 - 11:38u Quote
Audi heeft de A8 licht gewijzigd. Het grootste nieuws is dat de techniek nog eens goed bekeken is en op details verbeterd en er is een nieuwe basismotor.
Audi heeft de A8 klaargestoomd voor zijn laatste jaren. Het is de tweede facelift die de auto ondergaat. Eerder was de gigantische single frame grille de opvallendste wijziging. Nu houdt Audi de veranderingen wat beperkter. Het voornaamste zit onderhuids. Zo is de stuurinrichting nog eens kritisch bekeken en verbeterd. Het onderstel is eveneens wat gewijzigd. Het gevolg is dat de Audi nu nog wat scherper stuurt dan voorheen. Daarnaast is de luchtvering aangepast en heeft de Audi geprobeerd om het vlaggenschip nog wat stiller te maken dan hij al was.
Verder is bij de nieuwe Audi A8 ook het systeem doorgedrongen waarbij wordt gewaarschuwd als onbedoeld van rijbaan wordt gewisseld. Bovendien wordt de bestuurder ook gewaarschuwd als een tegenligger verontrustend dichtbij komt.
Samen met de facelift wordt een nieuwe basismotor aan het programma van de A8 toegevoegd. Het is een 2,8-liter V6 FSI met een vermogen van 210 pk. Het maximale koppel is 280 Nm en de sprint van 0 naar 100 km/u gaat in 8,0 seconden. De topsnelheid is 238 km/u en Audi meldt trots dat de nieuweling 8,3 liter benzine op 100 km verbruikt en 199 gram CO2 per kilometer uitstoot. Daarmee is de 1.690 kilo zware limousine de schoonste auto in zijn klasse.

http://www.autoweek.nl/images/800/2/c36544a95be8491eba0ed49433caf452.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/2/c36544a95be8491eba0ed49433caf452.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/e/cabe3ff723860e0f664dc48bd51bc7ae.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/e/cabe3ff723860e0f664dc48bd51bc7ae.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/4/55b3f8dfa4175891a0f4dca70cc4bd54.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/55b3f8dfa4175891a0f4dca70cc4bd54.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/3/212aecb12e735a1abb7a4276327d5663.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3/212aecb12e735a1abb7a4276327d5663.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/0/d40e0bee748f30ed5563f9d6c2f01720.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/d40e0bee748f30ed5563f9d6c2f01720.jpg