devleugels
wzl-lid
Sinds 31/10/2004
T: 12
R: 3381
|
26/6/2007 -
14:46u
| Quote
|
Ja, ik heb dus een probleem, zo om de paar uur valt hier internet volledig uit.. als da gebeurt open ik : uitvoeren, cmd en typ ik: ipconfig /release ipconfig /renew dit lost het wel op, ma isser iets da ik kan doen da het nie elk uur ofzo gebeurt?
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
26/6/2007 -
16:23u
| Quote
|
Kijk in uwe router of modem ne keer of de leasetime ni op een uur ofzo staat, als da zo is verhoogt ge da maar. Waar ge da moet zoeken hangt van het model af natuurlijk.
|
devleugels
wzl-lid
Sinds 31/10/2004
T:12 -
R:3381
|
26/6/2007 -
16:31u
| Quote
|
Denk nie da het dat zal zijn, tis gene nieuwe modem, vroeger marcheerde alles normaal
|
LiJntje
wzl-lid
Sinds 6/7/2006
T:4 -
R:218
|
26/6/2007 -
18:48u
| Quote
|
Tkan ook zijn da er ne limiet zit op uw router met het aantal uitgaande verbindinge, als da vol zit dan werkt uw internet voor gene hond meer. Als ge der is den tijd voor hebt hou gewoon nekeer een paar uur uw status van uw router int oog, geheugengebruik enal.
|
Wimpie
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:39 -
R:152
|
24/7/2007 -
14:12u
| Quote
|
devleugels schreef: Denk nie da het dat zal zijn, tis gene nieuwe modem, vroeger marcheerde alles normaal Dit zijn van die opmerkingen die totaal geen steek houden. Vroeger werkte de modem dus zal hij nu ook nog wel werken... Ma vroeger viel uw internet nie weg dus zal da nu ook wel nie zo zijn. Of toch? K zeg nie da het uwe modem gaat zijn, ma t is een mogelijk oorzaak. Dus... testen, en niet zeggen dat hij vroeger wel werkte. Stel u voor da ze in ne pc-winkel zo redeneren: ge gaat binnen: "mijne pc start nemeer op". De kerel van de pc winkel antwoord u dan heel vriendelijk: "als hij vorige maand wel nog werkte zal het wsl nie aan de pc liggen, kijk uw stopcontact eens na.". Zou ge da logisch vinden?  Sorry heb een jaar op ne helpdesk gezeten en heb dit antwoord al meermaals gehoord. "Mijne internet werkt nemeer, ma mijne pc werkte vorige week nog dus daar ligt het nie aan." Mijn antwoord was dan: "De modem werkte die nog vorige week?" Klant zegt dan: "ja vorige week nog wel" En dan ik weer: "Dan gaat het daar dus ook niet aan liggen?" stilte...
Laatst aangepast door
Wimpie
op 24/07/2007 14:13:01u
(1x aangepast)
|