NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Tuning » Rolls-Royce Phantom (Mansory)
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
26/3/2007 - 20:08u Quote
De Duitse tuner Mansory heeft inmiddels aardig naam gemaakt door de smaakvolle aanpassingen aan Bentley’s en Aston Martins. Nu is de edele Rolls-Royce Phantom aan de beurt.

Mansory, dat kantoor houdt in het het Duitse Brand heeft de Rolls-Royce Phantom rigoureus getuned. Mansory heeft zijn creatie Conquestador genoemd. Hij heeft een lekker dikke voorbumper gekregen waarin de grille doorloopt. Ook is er LED-dagrijverlichting. De zijskirts hebben aluminium ornamenten en de zijspiegels zijn voorzien van clignoteurs. Aan de achterzijde is onder de bumper een skirt geplaatst, is er een achterklepspoiler en ronkt er een sportuitlaat.
In het interieur overheersen de materialen koolstofvezel, hout en alcantara. Verder zijn er elektrisch uitklapbare tafeltjes en is er sfeerverlichting. De Phantom heeft standaard 460 pk; Mansory kietelt hem tot 498 pk en een maximaal koppel van 780 Nm. Het levert een topsnelheid op van 270 km/u. De standaard Rolls komt tot 240 km/u.

http://www.autoweek.nl/images/480/0/852a0d97b53ca7b765e6879dcde99000.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/0/852a0d97b53ca7b765e6879dcde99000.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/4/5a44f59caec15279d4c216d94857f124.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/4/5a44f59caec15279d4c216d94857f124.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/0/e3a9a90b226752ec8ce059e2c5626ba0.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/0/e3a9a90b226752ec8ce059e2c5626ba0.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/b/edcb47ae8f9a4deeaaef207f866fc4fb.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/b/edcb47ae8f9a4deeaaef207f866fc4fb.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/5/5c9b7c9c42523d6e18cb75aad99b7125.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/5/5c9b7c9c42523d6e18cb75aad99b7125.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/5/b80e020915a948f165716514a7b2d5b5.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/5/b80e020915a948f165716514a7b2d5b5.jpg

http://www.autoweek.nl/images/480/f/713cacf4a8a4c62e9ea394841bcb102f.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/480/f/713cacf4a8a4c62e9ea394841bcb102f.jpg